Powered By Blogger

zaterdag 12 september 2015

Stampinback challenge september 2015

50 tinten rood

Stampinback challenge van september.
Rode rozen, ja dan moet je natuurlijk sheet 131 B Just a note gebruiken. Ik ben begonnen met het opzoeken van de rode inkten die ik had. Dat waren er niet zo veel..

Ik heb eerst een ATC gemaakt.
Het is glad karton. De 131B sheet met baby olie gestempeld, laten drogen. Met rode inkt alles beinkt zodat de olie erdoorheen schijnt. Nog een stempel gebruikt om de achtergrond van streepjes te voorzien. Een losse roos met rood gestempeld en met witte gelpen geaccentueerd. De vogel op apart papier gestempeld, uitgeknipt en erop geplakt.

ATC 50 tinten rood

Daarna een kaartje gemaakt met ruwer papier, de uitgeknipte roos is bewerkt met glitter lijm. En er is nog een tekststempeltje gebruikt.
Deze kaart wil ik mee laten doen voor de challenge.


Wil je ook meedoen? Dat kan kijk dan op de site van stampinback door de volgende link aan te klikken.  http://stampinbackchallenge.blogspot.nl


2 opmerkingen:

Unknown zei

Bedankt voor je prachtige bijdragen aan de Stampinback Challenge!!

confettiny_53 zei

Ik kom nu pas op je blog, maar - zoals te verwachten was - dat is echt genieten, hoor!
Wat een mooie kaart is dat met die roos, zeg.
Heb je nog nooit gewonnen bij SB?
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen!